Hodnocení obchodu
Vše fungovalo bez problému
(Administrátor)
Děkujeme, to jsme rádi.
velký výběr kávy
rychlé dodání
(Administrátor)
Děkujeme.
(Administrátor)
Děkujeme.
Kvalitní zboží, rychlé dodání, dobrá komunikace , přehledné stránky s podrobnými popisy u zboží
(Administrátor)
Děkujeme za parádní hodnocení a přijďte, prosím, zas :-)
vynikající komunikace s obchodem, ultra rychlost dodání, kvalitní produkty světových značek . Doporučuji !
(Administrátor)
Moc děkujeme, vážíme si takového Vašeho hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme.
(Administrátor)
Děkujeme!
Tento obchod jsem objevila teprve nedávno,ale velmi mě zaujal. Objednávala jsem betlémky, které jsou naprosto kouzelné. Navíc obchod proběhl velmi rychle. Určitě se ještě vrátím.
Skvělý obchod, velice doporučuji!
(Administrátor)
Děkujeme a snad se tedy zase brzy uvidíme :-)
Byl jsem z dárku velmi nadšený, ale hlavně byla nadšená osoba, které byl dárek určen.
Moc děkuji.
(Administrátor)
To jsme moc rádi. Oprava - jsme nadšeni. My děkujeme.
VÝBORNÉ
(Administrátor)
Moc děkujeme!
Spolehlivý obchod, opakovaná objednávka a vždy vše OK
(Administrátor)
Velmi děkujeme a jsme rádi, že se vracíte :-)
(Administrátor)
Děkujeme moc.
Rychlé jednání, spolehlivost.
(Administrátor)
Děkujeme moc a jsme rádi, že se Vám u nás líbí.
(Administrátor)
Děkujeme!
(Administrátor)
Děkujeme. Pro nás je fair trade "srdcová záležitost", tak máme dvojnásobnou radost z toho, že zboží poslouží jako pěkné dárky.
Obchod jsem písemně kontaktovala, a pán Masner z informací se divil, proč by se ozývali. Připadá mi slušnost aspoň potvrdit objednávku a přijatou platbu, což se u ostatních obchodníků děje automaticky. Dodaným zbožím jsem zklamána, jelikož Lapač snů z Bali absolutně neodpovídá zboží na fotografii. Místo peříček oškubaná brka .Musela jsem dokoupit ještě balení peříček a dárek dodělat sama.
(Administrátor)
Dovolíme si ujištění pro ostatní zákazníky - logo na našem webu prokazuje, že využíváme řešení Shoptet, na kterém dnes běží cca 24 000 e-shopů v ČR a na Slovensku. Potvrzení objednávek tedy samozřejmě chodí vždy, kdy zákazník objednávku dokončí a zadá funkční e-mailovou adresu (v tomto případě na 3. pokus) :-)
(Administrátor)
Děkujeme, máte recht :-)
dobrý výběr za dobrou cenu, bezproblémové doručení
(Administrátor)
Děkujeme. A prosím, co nám schází do 100 %? :-)